Post by reichamcaboundlo on Mar 13, 2022 16:31:22 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fort Conquer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fort Conquer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats meer primogems ▞▞▞
▞▞▞ Fort Conquer 2022 version ▞▞▞
verslavend, maar ik ben altijd boos op deze game
Soms is dit spel zo moeilijk, maar soms is het gemakkelijk omdat het moeilijk is om met te veel monsters te vechten
Het is een goede vechtgame voor dieren, dus een goede eigenschap van deze game en een zeer realistische game is het
leuk!
Fort Conquer Strateške igre aje
Deze game is erg saai en rotzooi 😑
Mukesh
EneEnemi is zo sterk en je moet updaten zodat we met vrienden kunnen spelen en ervan kunnen genieten 😊
Learn Spanish Læring ucw
Excellent
Goede games. Uitstekende graphics. Geweldige tijd voorbij.
De game is slecht, alle animaties zijn hetzelfde, de lay-out van het niveau is op zijn best repetitief. Over het algemeen heb ik niet genoten van mijn ervaring, maar toch is het gewoon mijn domme mening als je deze game leuk vindt, dat is geweldig en ik ben jaloers dat je kunt genieten van iets dat ik niet kan
Saai na 100 stage
Beter maar na elk level geef je 1 of 2 kristallen. In. mijn mening dat je 3 tot 4 kristallen moet geven na het winnen van elk niveau
Ik ben de server sellerstompelkoninginrpen
Audi skill adjxk adjxk
Dit is een geweldig spel
Goede app, ben er dol op
stom spel en als je een dier stuurt voor een aanval, zodat de computer 5 stuurt, is het een volledig nep- en tijdverspillingsspel
Softonic-recensie. Tower defense game met monsters. Fort Conquer mixt tower defense met role playing-kaartspellen. De game biedt een leuke en originele
Leuke game update alsjeblieft meer, leuke game ooit, maar geen dieren, je kunt draken goed maken 1 probleem 2 kasteel dosent aanval 3 grafische verbetering
Dr. H APPNING BULLY Ik heb een glich dat je van katten houdt BULLY Ik ben onvriendelijk waarom zelfs niet als ze allebei in het algemeen eindigden wat was het toevallig om te zeggen over mellow laten we eens kijken is tazing mensen noob je ok dan loop je naar voren ok. wat vind je van mij een gaing wat doe je deze zonsondergang ok dan
Het is geweldig, geen slechte opmerking, maar voeg meer dieren toe en maak de harde niveaus een beetje gemakkelijker en verlaag de kosten van stadsmuur en steenproduct
update het spel alsjeblieft
Leuk spel, sommige etappes zijn wel lastig, ik zit enorm bij stage 200.
@stroughtonsmith En @themuip Demonstreren Enkele IOS-apps Die Op Apple TV In Full Screen Kunnen ... Conquer: Generals 2 Aan Op De Video Game Awards 2011.
Zeer slechte ervaring .. ze wilden gewoon zoveel mogelijk spelen. ze proberen gewoon geld te verliezen in termen van munten, dan geven ze de kans om de wedstrijd te winnen totdat je probeert uit te vinden hoe je meer munten kunt verdienen .. Ik Dring er echt op aan dat je het spel niet installeert, anders verspil je ook je tijd, energie en echt geld. Ik verwijder het spel ook gewoon..
het is moeilijk om te upgraden
Heel slecht 👎 spel 🎮 😕
Dit spel is niet slecht. Maar na 60 levels is het niet mogelijk om levels te voltooien. Omdat de computer hiervan erg dom is. Computer liet veel dieren tegelijk achter. Maar voor ons is deze aanbieding niet beschikbaar. We lieten slechts één dier tegelijk achter. Dus, keer op keer winnen van de computer. Als u de tarieven en downloaders wilt verhogen. Dus je werkt dit spel bij
niet saaie app leuke app
Het is een spel dat ik voor deze dagen heb gevonden,,,Ik ben dol op dit spel, vooral de troepen,,,☺☺☺
Ik geef het 3 start omdat de edelstenen zo moeilijk te krijgen zijn en als je je kasteel upgradet, heb je geen geld meer, maar het is een goed spel
Bakwas game hai... 4 bar geïnstalleerd kiya.. Fir bhi net support nahi karta.. Online oorlog spelen hi nahi hote.. Netwerkprobleem batate hai.. Sab game louter online hai.. To isko kya problem hai.. Uske baje se team strong hi nahi ho rahi hai.. To kya khak khelane ka game.. Arena ko net hi ondersteuning nahi ksrta hai.. Mera 4G hai.. Ab konsa net gebruik karu
Het is een makkelijke, verslavende en erg leuke game. Het zou 5-sterren moeten zijn, maar om twee redenen heb ik het 4-sterren beoordeeld, omdat het erg moeilijk is om edelstenen en goud te verzamelen. De game heeft geen eerdere fase waarin je de laatste fase kunt bereiken en munten en edelsteen twee kunt verzamelen, de ontwikkelaar ziet eruit alsof ze niet meer om de game geven, ik heb gewacht op een update en ik heb er geen gezien. Wacht nog steeds op update😴😴😴 Maar wat me blij maakt, is dat het een uitdaging is
Alles is goed in het spel. Maar ik kan de arenazone niet spelen omdat deze altijd een netwerkfout vertoont. Repareer het alsjeblieft
Het is de lelijkste game die ik ooit heb gespeeld toen ik de kaarten evolueer ze blijken het lelijkste wat je ooit wilt zien en soms zit het vast en gaat dan verder met een ster van mij
Verslavend
Permainan fort veroveren sa
Ik hou ervan. Het is zo verslavend, maar ik haat het omdat mijn tegenstander altijd sterker is dan ik en ik vind het zo oneerlijk.
Zeer goede game omdat we kunnen evolueren naar een kostbare game en het is heel verbazingwekkend
Ik vind het leuk omdat er geen cheat en geen gratis edelsteen is.
Dit is Game Is AWESOME!!! Ik denk dat het moet worden BIJGEWERKT omdat veel spelers willen..to
Dit spel is erg goed voor onze strategische geest. Level 100 was erg moeilijk, maar ik win dat level
heel super spel
Wjwjwjwjwjjwjjwjwjwjwjwj ik heb noooit van mijn leven zo goeie spel gezien
Moeilijkheidsgraad niet goed gebalanceerd
Download the @freeappday.com App and wish for more top rated paid apps like Fort Conquer to become FREE for a day! Waves of monsters have evolved...