Post by reichamcaboundlo on Mar 13, 2022 16:22:02 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ice Age Adventures ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ice Age Adventures IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator mynt ▞▞▞
▞▞▞ Ice Age Adventures 2022 version ▞▞▞
Jag är besviken eftersom jag inte kan öppna appen "Ice Age Adventures" som bara var mitt problem och allt är bra grafiken, spelet är bra. Ta åtgärder direkt pls....
Jag älskar det här spelet men jag står inför samma problem som andra människor står inför i det här spelet... plz plzzz var uppmärksam på dessa problem. Jag vill slutföra det här spelet men det fastnar alltid när jag går tillbaka till hemmet och nu kan jag inte åka till Buenos Windy island det står alltid först rädda alla föräldrar från föregående ö 😢😢😢
Jag har precis laddat ner det här spelet och det är roligt men det fryser hela tiden och när jag har tagit bort annonsen fryser den snälla hjälp att reda ut det
Går inte att starta sen senaste uppdateringen. Står bara på 63% hela tiden...
När du reser till olika världar och kommer tillbaka till huvudön fryser det och jag måste gå ut och börja om
Det här spelet är riktigt coolt Fortsätt så du gör ett bra jobb men ett problem hoppas du kan fixa det där en bugg är inte så säker men när varje gång jag uppgraderar eller renoverar börjar tiden 1 timme men när jag slår på min telefon och slår på igen och när jag fick i spelet står det 5 timmar eller mer och när bäret dyker upp på djurplatsen jag klickade gav mig ingenting. Denna bugg behöver fixas pls.
Spelet är överlag bra men mitt problem är att det finns många buggar som behöver åtgärdas som när du stänger av din telefon timern på spelet multipliceras från 30 minuter till 3 dagar och det fick mig att avinstallera ... jag väntar inte 3 dagar på att fortsätta spelar det
Förr var kul....men nu har det blivit många fel....kontaktade kundtjänst de gav mig en lista över saker jag skulle prova som inte fungerade
Ice Age Adventures Abenteuer rzev
Slash & Girl - Endless Run Zręcznościowe wwwx
Mycket bra
Spelet kraschar ofta och skrap-avalanche öppnas inte alls, det når 99 procent laddning, sedan kraschar spelet varje gång. Beroendeframkallande spel
Segt att det kostar när man fastnar i spelet
Spelet fryser vid återkomst till fosterlandet. Försöker komma in i scratlantis och så fort det laddas till 99% fryser spelet. Alla mina rullar har också försvunnit efter att ha försökt komma in i scratlantis. Njuter inte längre av spelet. Kommer att avinstallera om detta problem inte åtgärdas.
Jättebra och spännande först, sedan fryser det till varje gång du lämnar ön! Så det gör det till det sämsta spelet någonsin! De vet att det fryser men kan eller vill inte fixa det! Vi hatar det! Sa också att man kan få ekollon men det var få och långt emellan! De vill bara att du ska köpa allt!
Tidigare var det ett fantastiskt spel, men det fryser varje gång du seglar hem och tvingas starta om. Kan inte heller nå bubbelpoolen.
Ice Age Adventures Eventyr qym
Spelet är fantastiskt men jag har ett problem i Scratlantis-delen. Det öppnades inte. Plz löste problemet.
Mysigt spel
Jag gillar det här jag och min syster spelar alltid det här spelet, vi älskar det här spelet så prova det här spelet, det här spelet är coolt
Hjälp mig, jag kan inte gå till scratlantis, bubbelpoolen startar och spelet kraschar och kliver av. Vad är det här också att spelet kraschar ofta. Snälla hjälp mig varför kan jag inte komma in på scratlantis
Jag spelar det här spelet när jag var ett litet barn jag är alltid som förhistorisk jag gillar dinosaurierna jag hoppas om du kan lägga till pachycephalosaurus och den enorma sauropoden från istid 3
BAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ice Age Adventures Aventură pozt
Det börjar som ett trevligt roligt spel, men att få föremål att öppna broar blir allt svårare så du tappar intresset för spelet. Så man måste fortsätta använda ekollon tills du får slut på dem och lämnar spelet för gott. och det verkar vara ett fel när spelet plötsligt stängs av och startar om medan du spelar.
hmm...bra koncept men behåll ett enklare sätt att få acrons plzz..i spelet kan du lätt få skal eller bär men det är svårt att få ens 1acron.
Jag gillar det mycket fler av sådana här spel.
Bra spel men i två dagar har jag inte kunnat få min belöning eller ta del i andra evanemang. Lite jobbigt att det står hela tiden - retry- eller - claim later- vad jag än trycker så blir det ingen ändring på det. Snälla!!!!! Ändra på det.
efter att ha försökt gå in i bubbelpoolen för att åka till Scratlanris .. laddningen når 99% sedan kraschar spelet .. efter det, när jag kom till en annan ö för att göra vad som helst, gå sedan tillbaka till hemön, viltet fryser precis innan båten landar och kommer inte frysa upp .. Jag har nära spel allt nu för att komma tillbaka till hemmaön
Bra tidsfördriv
Jag brukade gilla det här spelet tills det började förlora mina surt förvärvade Acorns. Den här gången var det nästan 400. Jag har inte kunnat köpa dem på flera månader nu så jag har tjänat dem 1-4 åt gången över 3 dagar
Pitch perfekt. Anledningen till att det inte finns några annonser om spelet är för att ingen tittar på dem eftersom de spelar spelet
Kan inte hämta mitt eventobjekt som jag vann, det har frusit och säger hela tiden försök senare eller hämta och det fungerar inte
Bästa spelet förutom när man kommer tillbaka från ön så fastnar allt och man måste starta om det
Både jag och min son älskar det här spelet. Det har dock glittrat mycket sedan vi samlade ihop tillräckligt många rullar för att komma in i bubbelpoolen. Varje gång vi försöker komma in i det kraschar spelet!
Spelet startas aldrig..
Hemskt spel. Enorma pengar och data. Om du inte går online varje dag, skjuter spelets utbetalningar i höjden till en gång var 7-8:e dag, jämfört med några timmars mellanrum, om du är online. Dessutom är spelet dåligt designat. Till exempel har den första nivån 10 eller fler "djurhus" än djur. Det är omöjligt att gå vidare utan att spendera pengar. Totalt slöseri med tid, och mycket underfundig när det gäller app-utgifter i spelet. Skaffa inte det här spelet för dig själv eller dina barn. Hemskt, hemskt, hemskt spel.
Jätteroligt tidsfördriv, beroendeframkallande.
Detta är en mycket bra app men i videoområdet varför tgere kommer ingen video tillgänglig
Helt okej tidsfördriv:)
Jag betygsätter 5-stjärnigt detta är vackert!! men jag hatar att använda ekollon för att mer som att spendera 170 ekollon från en annan ö när mina ekollon förvandlades till 3 hur tjänar man ekollon gratis Älska detta 5⭐⭐⭐⭐⭐
Underhållande & roligt spel
Ditt spel fortsätter att be mig att uppdatera. Jag försöker att det gör det inte, då stannar det och skjuts ner varje gång jag inte kan komma in i spelet inte längre HJÄLP
Spelet är jättebra övrigt snabbt nu när jag uppdateras den så går det inte mer än 3 sekunder innan hela skärmen fryser när spelet är igång så kan inte spelas.. Har Samsung S7.
Mycket intressant spel men tänk på mjukvaruproblemet; När du når vulkanön stannar spelet och rekommenderar omstart men även efter uppstart fungerar inte spelet.
Ice Age Adventures Piedzīvojumu spēles pgi
Laddar till 63% sen kommer de inte längre att så har de varit sedan i påskas... Vill inte behöva installeras och börja med allt igen...
Gå inte in i Scratlantis. Det här spelet är roligt och beroendeframkallande men så fort du går in i Scratlantis kommer ditt spel att frysa och kan inte fixas
Det är ett fantastiskt spel men jag kan inte njuta längre eftersom jag äntligen låste upp scratlantisen och när jag försökte gå in var den 99℅ belastning då kraschade spelet och det händer varje gång du försöker komma in i scratlantis😬😬😬 och nu började det frysa när du vill bara återvända hem från öar..när båten träffar hemmaön fastnar spelet och jag måste starta om spelet, vänligen fixa buggarna.....
spelet fortsatte att frysa och till och med sköts ner när du försökte komma in i bubbelpoolen
jag kunde inte ens spela. förmodligen hade den fortfarande innehåll att ladda ner. Jag har en väletablerad wifi-anslutning och den ville fortfarande inte ladda ner. så den är avinstallerad