Post by reichamcaboundlo on Mar 13, 2022 16:06:06 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Time at Portia ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Time at Portia IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkt geld ▞▞▞
▞▞▞ My Time at Portia 2022 version ▞▞▞
Geweldig spel, eigenlijk niet veel meer te zeggen. Als je van games zoals Harvest Moon en Minecraft houdt, dan zou je dit geweldig moeten vinden. Bewerken: Ik heb zojuist de hoofdverhaallijn voltooid en persoonlijk denk ik dat dit de beste game is die ik op Android heb gespeeld. Het is absoluut een koopje voor zijn prijs, vooral met de enorme hoeveelheid inhoud en gameplay en je hebt ook geen in-app-aankopen nodig om te voltooien. Ik hoop dat je de andere "mijn tijd"-games op Android uitbrengt. Heel erg bedankt voor het ontwikkelen van dit spel.
De game dus voor heeft mijn verwachtingen waargemaakt en overtroffen, ik verwachtte wat hits op graphics en andere kleine dingen omdat mijn telefoon geen computer is, om een volledig uitgebracht spel op een telefoon af te handelen is een geweldige prestatie. dus ik zou het overal kunnen spelen, de game heeft nog wat tweeks nodig voor besturing en gameplay, grotere visbubbels en een tijdstempel van de stad tijdens het vissen en grotere aankondigingsbanner/geluid voor speciale evenementen zoals vergaderingen bij het haardvuur/play/dates zodat je dat niet doet' ik mis ze niet
Geweldig spel, maar mijn cloudopslag blijft beschadigd worden weergegeven. Is er een manier waarop ik cloud saves kan gebruiken.
Zodra het in de uitverkoop ging, heb ik het meteen gekocht. Ik ben er dol op ❤ Er is iets mis met de automatische paden.
Het is geweldig, maar voeg alsjeblieft volledige gamepad-ondersteuning toe
Je kunt geen verbinding maken met Google Play-games en de personages zien eruit alsof ze lippenstift over hun hele mond hebben gesmeerd, maar als je daar voorbij kunt kijken, is het een behoorlijk behoorlijk knutselspel.
Erg leuk en verslavend. Ik speel het veel als ik vrije tijd heb, zeker de moeite waard, het lijkt op de pc-versie. Ik ben er dol op!!
Heb geen laptop of computer om te spelen. Ik baalde er echt van. Toen ik dit zag, was ik zo blij. Het was geweldig om het te spelen. Ik heb het niet meer weggelegd sinds ik het heb gekocht. Absoluut de prijs waard. 😍
Kan de verlaten ruïnes niet laden
Een bijna perfecte poort van een geweldig spel! Deze versie doet zoveel dingen goed dat andere ontwikkelaars aantekeningen zouden moeten maken! Mijn enige twee klachten zijn dat de knop voor automatisch starten onhandig is en per ongeluk veel wordt ingedrukt, waardoor ik vaak moet rennen als ik dat niet wil, en de tekst kan erg klein en moeilijk te lezen zijn. Als we een optie hadden om de tekst groter te maken voor kleinere schermen, zou dat geweldig zijn. Al met al een uitzonderlijke game en fantastische vertaling naar mobiele apparaten!
Ik keek er naar uit dat deze game mobiel zou zijn, maar het loopt achter wanneer ik beweeg of met iemand praat
Echt een goede haven. Werkte prima met mijn Xbox One-controller, maar de aanraakbedieningen zien er goed uit en voelen goed aan. Heb ook het verbindingsprobleem met het spelen van games, maar druk gewoon buiten de dialoog om deze te sluiten. Devs zullen dat snel genoeg oplossen
De game is mooi, maar ik denk dat ik een bug heb gezien of misschien onduidelijke instructies, er is een minigame genaamd roping, wat ik ook doe, dieren komen niet naar me toe en ik verlies het touw... Ik raad aan om een tutorial te volgen voor deze minigames beter dan instructies die onduidelijk zijn... 3 sterren nu, los mijn probleem op, overweeg om gebeurtenissen en minigames te veranderen in tutorials en je hebt 5 sterren...
De game begon goed, maar zodra ik mijn personage had gemaakt, werd ik uit de app gegooid en ik werd er steeds weer uit gegooid als ik probeerde door te gaan met het spel. De lippenstift zag er uitgesmeerd uit op de personages, en alleen al in de personage-maker liep mijn batterij snel leeg. Ik was erg enthousiast dat dit een mobiele game zou zijn, omdat ik dol was op de Xbox- en pc-versies.
Het schopt me steeds uit het spel. Tenzij ik elke vijf seconden opslaat, verlies ik al mijn voortgang
Niet gebruiksvriendelijk, minigames zijn moeilijk, hoewel een eenvoudig vangspel geen kans heeft om i te vangen.Teleurgesteld van dit veel.
Dit is een geweldig spel zoals oogstmaan, ik heb 2 weken gespeeld. Het is geweldig en erg leuk. Kun je nog een evenement voor 4 seizoenen toevoegen om saaie taken te voorkomen? en voeg wat meer monster, legendarisch wapen en pantser toe. Meer zoals mmorpg maar offline mod
Camera bij het graven van verlaten ruïne is moeilijk te zien, kleur muur en steenhard is niet anders,
Geweldige poort van een geweldig spel! Ziet er prachtig uit en draait prachtig op mobiel, en speelt ook heel goed! Als je een fan bent van landbouw-RPG's (Stardew, Harvest Moon, Rune Factory, enz.), probeer deze dan zeker eens. Dungeon crawling, knutselen, relaties, verkenning, het is allemaal hier en allemaal geweldig. Dit is mijn favoriete manier om het spel te spelen en ik raad het iedereen aan die geïnteresseerd is in de titel!
Eén prijs, IAP is beperkt tot cosmetische skins en heeft geen invloed op de gameplay. Je kunt gemakkelijk 50-100 uur aan unieke gameplay krijgen. De prijs waard
Als iemand die meer dan 500 uur in de pc en Switch heeft gestoken, moet ik zeggen dat dit een fantastische poort is. U kunt gemakkelijk 100-150 uur uit uw eerste opslagbestand halen, afhankelijk van hoe snel u uw dagen voorbij laat gaan. Het is het geld meer dan waard. De enige reden waarom het geen volledige 5/5 van mij krijgt, is omdat het nog steeds enkele bugs bevat. Ik had een dag waarop mijn borst zichzelf dupliceerde en toen ik het spel opnieuw startte, verdween alles wat ik erin stopte. Door deze bug ben je een hele dag voorbereiding kwijt. Over het algemeen raad ik aan
10 uur om 4 koperen staven te maken?
Geweldig spel. Maar de game heeft een probleem met de dialoog van Dr.Xu die niet overeenkomt met het geluid, hoop dat Dev. Los deze problemen op
Ik heb waarschijnlijk meer tijd in deze game geïnvesteerd dan in alle andere die ik heb gedownload. Ik heb genoten van dit spel en heb nu lvl 46 bereikt, ben getrouwd, heb een paard en stal. Sinds gisteren kan ik echter niet verder. Als ik op doorgaan druk, bevriest het en wordt het niet geladen of helemaal uit het spel geschopt. 😒
Liefde hou ervan. Het loopt veel soepeler dan de switch-versie.
Fantastische poort van een game heb deze op Xbox One sinds de dag van release en nu ook op mobiel. Tot nu toe kunnen ze het spel niet bekritiseren, ze hebben het eenvoudig gemaakt om te spelen en het goed aangepast aan mobiel met de opslagfunctie bij het verlaten van het spel via het menu en de kaart die een markering kan neerzetten en daar automatisch wordt uitgevoerd. Dit zijn twee geweldige functies.
Zeer plezierig en chill spel, het zou leuker zijn als ik mijn personage tijdens het minen met de juiste joystick kon draaien of gewoon op de oven kon tikken om te openen in plaats van mijn personage nauwkeurig te moeten draaien om recht te zijn om dingen te kunnen openen.
Ik verveel me snel nadat ik een game een bepaalde tijd consequent heb gespeeld. Dit spel voldoet echt aan zijn normen. Het blijft me altijd boeien! Ik ben geobsedeerd door de verhaallijn en de kans om meer te ontdekken dan alleen de stad. Deze game is de beste rpg-simulatie die ik ooit heb gespeeld. Elke cent waard!
De bug met betrekking tot het niet uitspreken van Petra is verholpen. Moet alleen mijn oudere save opnieuw laden. Betekent dat ik mijn hele dag opnieuw moet doen. Maar het is oké, want nu kan ik mijn missies voortzetten. Ik maak me alleen zorgen over de systeemberichten. Het verschijnt en verdwijnt zo snel dat ik geen tijd heb om het te lezen en het is ook zo klein. Vooral als het een gebeurtenisherinnering is, zoals een kalendergebeurtenis of een afspeeldatumherinnering. Maak de lettertypen groter en laat ze langer zien.
Ik hield van dit spel op pc en ik ben erg blij dat ze een mobiele versie hebben gemaakt. Het is een mix van landbouw, bouwen, vissen en wat hack en slash. De graphics en het verhaal zijn prachtig. Net als bij dit soort games, denk ik dat het moeilijk/onmogelijk is om te spelen op een kleine/zwakkere telefoon, maar het speelt prachtig op mijn Samsung 21. Ik ben het met anderen eens dat de teksten moeilijk te lezen kunnen zijn, vooral met het kleurenschema. Het lijkt erop dat bugs vrij snel worden opgelost. Koop het gewoon!
Ik ben dol op dit spel, ik heb het op stoom en op mijn switch, dus het was ook een must-have voor mijn mobiel. Tot nu toe heb ik maar een paar problemen a) de lippen van mijn karakters zien er een beetje raar uit, waardoor ze eruitziet alsof ze slagtanden in haar onderkaak had. b) de sprintsleutel staat in een slechte positie, ik las een klacht dat iemand moeite had om niet de hele tijd te sprinten; Ik heb helemaal geen moeite om sprint te gebruiken c) De optie "Alles sorteren" werkt niet, op de toets drukken doet helemaal niets.
Wilde dit leuk vinden maar kan niet. De graphics zijn goed, maar zelfs bij het overschakelen naar de laagste instelling loopt de batterij te snel leeg. Bediening is onmogelijk voor grotere telefoons of mensen met kleinere handen. Dit spelen op een tablet zal onmogelijk zijn. Deze game had echt beter verkleind moeten worden voor mobiel.
My Time at Portia Simulator djgc
Chameleon Run Аркади ujxd
Maak alsjeblieft zo snel mogelijk opties voor joystickcontrollers, het is vervelend om naar de controller op het scherm te kijken
Zeer mooie open wereld single player game. Ik hou ervan dat er elke dag altijd iets te doen is. Helemaal verslaafd. Let niet op de negatieve opmerkingen. Waard om te kopen.
Om 5 sterren te geven .. Ik raad aan dat ik mijn uiterlijk kan veranderen, behalve het kleuren van kapsel, mond enz. globaal omdat dit spel het enige type oogstmaan is met een enorme grafische weergave en ontwerp. Bedankt, het is over het algemeen goed. Ik geef 5 sterren als de naam verandert. Ik ben te moe om helemaal vanaf het begin te beginnen, alleen om mijn naam of mijn karakter te veranderen lol ..Een prachtige port van een prachtig spel. Als je het leuk vindt om simulatiegames te maken, zoals Stardew Valley, Graveyard Keeper, Rune factory 4 of Dragon Quest Builders, dan zul je deze game ook geweldig vinden. Helaas lijkt dit niet alle apparaten te ondersteunen, namelijk chromebooks. Draait en werkt geweldig op mijn telefoon (4G RAM) maar komt niet eens bij het laadscherm op mijn chromebook (16G RAM). Zeker elke cent waard als je de hardware hebt om het uit te voeren, maar het nu geen onvoorwaardelijke aanbeveling kunt geven.
De game is echt goed, maar ik heb een probleem, na een upgrade van het huis naar niveau 2, kan het item dat ik op de vloer heb gelegd, zoals tapijt, de positie niet verwijderen of verplaatsen. Help alstublieft!!!
Bewerken 2: De game is nu in een geweldige staat vergeleken met de eerste lancering. De meeste glitches zijn verholpen en er zijn veel meer grafische opties toegevoegd. Over het algemeen is dit een geweldige poort, een must voor iedereen die van landbouwsimulatiegames houdt (hoewel dit meer een workshopsimulatie is, lol)
Geen controllerondersteuning.
Wanneer ik dit spel download op Huawei mate, is de karakterstem verdwenen.
Ik speel het al bijna 20 minuten, en dit is de eerste keer dat ik deze game in het algemeen speel, framesnelheid alles lijkt perfect, maar er is maar één ding dat me stoort en dat is wanneer ik wil inloggen op mijn gmail/google play het lijkt alsof ik in een lus zit, het blijft laden, zelfs als ik druk om in te loggen, blijft het laden zooo, ik hoop dat het snel zal worden opgelost. En ik kan het offline spelen!!! Ik ben daar zooo blij mee. Ik raad dit spel helemaal aan 👍👌 bedankt
Mijn apparaat voldoet aan de eisen, crasht nog steeds. Zal niet terugbetalen. Laaaaam.
Ik hou van dit spel, ik heb het op pc gespeeld en ik heb het uit. Tijd om het ook op mobiel af te maken XD Het is een geweldig spel als je een fatsoenlijke telefoon hebt. Geweldige graphics, geen vertraging, geen haperingen op Poco X3 Pro. Het zou leuk zijn als we wat cheats konden krijgen ) voornamelijk cheats voor geld
Deze game heeft het allemaal: bouwen, knutselen, vissen, mijnen en meer. Het is zeker erg leuk en de moeite waard om te spelen.
My Time at Portia Simulator djgc
Het enige probleem dat ik tegenkom is wanneer ik elke keer dat ik een gebouw verlaat, het ongeveer 3-5 minuten duurt voordat het spel is geladen... adresseer dit probleem... over het algemeen is het een geweldig spel...