Post by reichamcaboundlo on Mar 13, 2022 16:00:00 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Deutschtrainer A1 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Deutschtrainer A1 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Deutschtrainer A1 2022 version ▞▞▞
Echt een goede app, maar crashte te vaak... Gelieve dit te verhelpen zodat ik verder kan gaan 😕
Geweldig idee, maar het blijft verpletterend en er zijn veel fouten
De bruikbaarheid is erg slecht.
Ich bin Student im Goethe Institut en ich habe Prüfung am 11.10.2016 so das Praktikum ist so gut für mich Vielen Dank
Goede app, sommige dingen hadden beter gekund: vrije tekstvelden zouden tolerant moeten zijn voor achterblijvende witruimten (sommige toetsenborden hebben de neiging om ze automatisch in te voegen), kruiswoordraadsels zouden standaard een overschrijfmodus voor lettercellen moeten hebben (wordt echt vervelend om typefouten te corrigeren /werk met woorruisingen)
Grote wooreuze (woorden die je echt nodig hebt), interactieve en vernieuwende manier van lesgeven.
Zoals de meeste mensen die Duits leren, heb ik geen Duits toetsenbord. Ik kan de speciale tekens niet invoeren. Ik wou dat hier een snelkoppeling voor was. Ik heb een Duits toetsenbord gedownload, maar het herkende geen van de tekens. Heb ik iets gemist?
Deutschtrainer A1 Təhsil gkw
Een goede app met nuttige informatie voor beginners.
Het crasht elke keer, ik schik de woorden op de juiste manier. Soms laat het zien dat mijn antwoord fout is, terwijl het waar is. Verspil er geen tijd aan
100% juiste antwoorden markeren als fout
Soms kan ik het vak of het juiste antwoord niet typen, maar gemarkeerd als onwaar en kan ik geen speciaal teken vinden
De inhoud en de oefeningen zijn geweldig, maar... de app is slecht ontworpen. Sommige opties bevinden zich buiten het scherm en men kan er niet bij. Als er een lange tekst is om de gaten te vullen, is er geen schuifbalk, dus men kan niet scrollen om de volledige zin te lezen. Een paar fixes en 5 sterren waard.
De app blijft zeggen dat ik het mis heb, terwijl ik dat niet ben
Echt een goede app. Zeer effectief in het lesgeven, vooral voor beginners. En plezierig.
Deutschtrainer A1 Vzdelávanie kdni
Sehr gut-app voor Duitse studenten
عالی
Idee is goed, maar technische problemen storen teveel. Als ik bijvoorbeeld de plaats van het woordenprogramma moet veranderen, gewoon plakken en sluiten. Hopelijk gaat het snel beter.
Ben dol op het leren van een nieuwe taal en die app maakt het gemakkelijker
Onprofessioneel
Es ist sehr gut
Soms loopt de toepassing vast terwijl ik de locatie van de woorden verander. Los dit probleem op.
Ik snap het punt niet! Alles (inclusief instructies en letterlijk ALLES) is in het Duits geschreven. Als ik de taal kan lezen en begrijpen, waarom heb ik dan de app in de eerste plaats nodig?
Het crasht altijd als je de woorden in de juiste volgorde sleept.. Ik wil het gebruiken, het is best goed, maar het blijft crashen
The Sun: Key of Heaven 動作 fxhg
Geweldig
Excellent
es ist sehr gut.
De app is erg mooi vormgegeven. Maar hel nee! Zeg me niet dat ik ongelijk heb als ik gelijk heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En voor vele malen!!
Deutschtrainer A1 Švietimas qfhb
Ik ben Duits en heb deze app voor mijn vrouw geprobeerd. Het crasht constant bij het slepen van woorden in de juiste volgorde. De app zegt dat de kruiswoordraadseloplossing fout is, terwijl het eigenlijk goed is. Gebruiksvriendelijkheid is soms erg slecht.
Elke keer dat ik de overeenkomende tegels in elk onderwerp bereik, bevriest de app gewoon en kan niet verder. Wat jammer want het is een mooie app.
Sommige gebruikers hebben gelijk.. De app zegt soms dat je ongelijk hebt, terwijl dat eigenlijk niet zo is. Al in het eerste onderwerp als je "Ich heiße" tipt, zegt de app dat je het mis hebt... Alleen op de vorige pagina wordt je "Ich heiße Frau..." weergegeven. Hoe dan ook, na 5 minuten crashte het.. Als resultaat, verwijderen en vergeten!
Het herkent sommige Duitse letters niet en geeft verkeerde antwoorden
Erg hulpzaam
De paarspellen die de telefoon ophangen
Geweldig
Deze app is helemaal in de Duitse taal. Moeilijk om verder te gaan. Kun je me alsjeblieft begeleiden. Bij voorbaat dank
Mooi zo
Danke, sehr gut